Pihatyöt ammattitaidolla

Kaivinkonetyöt, salaojaremontit, puunkaato & kantojyrsintä

Pohjatyöt, pinnan muotoilut ja muut kaivinkonetyöt

AppE – Apupojat Eskola Oy tekee omakotitalojen ja muiden pihojen pihatyöt ammattitaidolla ja luotettavasti. Olemme erikoistuneet kaivinkonetöihin, joten meiltä sujuu niin pohjatyöt kuin pintojen viimeistelytkin. Hankimme tarvittavat maa-ainekset, jolloin asiakkaan ei tarvitse huolehtia mistään. Teemme pihatöitä pääasiassa Pohjois-Pohjanmaalla noin 100 km säteellä Oulaisista. Pihatöiden yhteydessä voimme tehdä pieniä piharakennelmien rakennus- ja kunnostustöitä. Teemme myös maakaapeleiden kaivuutöitä.

Kalustomme soveltuu hyvin vanhojen pihojen uudistus- ja kunnostustöihin. Kaikissa pihatöissä on tärkeää tehdä pohjatyöt kunnolla, jotta kasvit viihtyvät ja kiveykset pysyvät paikoillaan. Teemme sekä pienet että suuret työt yhtä huolellisesti. Teemme pihatyöt asiakkaiden toiveiden mukaan. Tarvittaessa voimme auttaa asiakasta pihan suunnittelussa ja sopivien maa-ainesten hankinnassa.

Salaojaremontit siististi ja sujuvasti

Teemme ammattitaidolla salaojaremontit vanhoihin taloihin. Salaojaremontti kannattaa antaa ammattilaisen tehtäväksi, sillä salaojien asennus vaatii osaamista ja tarkkuuttaa. Kaivinkoneemme sopivat hyvin salaojaremonttien tekemiseen ja pienimmät koneemme mahtuvat hyvin ahtaisiinkin pihoihin. Pyrimme toteuttamaan salaojaremontin siten, että piha säilyy mahdollisimman siistinä koko remontin ajan. Salaojaremontin yhteydessä voimme tehdä muita pihan kunnostustöitä.

Ammattitaidolla tehty salaojaremontti takaa salaojien toimimisen kymmenien vuosien ajan. Ennen salaojaremontin aloittamista kartoitamme salaojien kunnon ja remonttitarpeen laajuuden.  Hankimme kaikki salaojaremontissa tarvittavat patolevyt, putket, maa-ainekset ja muut tarvikkeet. Toteutamme salaojaremontin sovitussa aikataulussa ja sovittuun hintaan. Meiltä on mahdollista saada myös rahoitusta salaojaremontille tai maksaa remontti osamaksulla.

Puunkaato ja kantojyrsintä

kanto

AppE kaataa pihapuut ammattitaidolla. Kaadamme huonokuntoiset, liian suuret tai muuten häiritsevät puut. Pihapuita voidaan kaataa ympäri vuoden. Puiden kaadossa turvallisuus on tärkeää, joten lähellä rakennusta tai muuten hankalassa paikassa olevien puiden kaato kannattaa antaa ammattilaisen tehtäväksi.

Puunkaadon yhteydessä voimme poistaa pihaan jäävät kannot. Kantojen jyrsintä on nopea ja tehokas tapa poistaa kannot. Jyrsinnästä syntyvän hakkeen voi käyttää hyödyksi pihalla esimerkiksi katemateriaalina. Voimme poistaa kannot myös kaivamalla kannon pois. Tarvittaessa voimme tuoda multaa pihalle ja tehdä muitakin pihatöitä.

Ota yhteyttä, kun tarvitset pihaasi luotettavaa ja ammattitaitoista kaivinkonetöiden tekijää!

Luotettava kumppani

Apupojat Eskola Oy on mukana Vastuu Groupin Luotettava kumppani -palvelussa, sillä haluamme osoittaa hoitavamme myös lakisääteiset velvoitteemme hyvin. Voit tarkistaa yrityksemme tiedot helposti Zeckit-palvelusta.

Kotitalousvähennys

Muistathan, että yksityishenkilö voi saada kotona tai vapaa-ajan asunnollaan teettämistään pihatöistä, salaojaremontista ja pihapuiden kaatamisesta kotitalousvähennystä. Lue tarkemmin Verohallinnon sivuilta.

Meiltä on mahdollista saada myös rahoitusta pihan remontille. Ota yhteyttä ja kysy meiltä lisää.